مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:152021-06-17سياسي

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری رای خود را صندوق انداخت


نماینده ولی ‍فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آغازین دقایق اولیه رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی ‍فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آغازین دقایق اولیه رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.

/ عکس تزیینی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 28 خردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مومنان باید در انجام عمل صالح از یکدیگر سبقت بگیرند، اظهار کرد: حضور در پای صندوق های رای یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی است، در این شرایط حساس به شدت نیازمند حضور مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: جامعه نیازمند همدلی است، برای اینکه به اهداف، آمال و آرزوها برسیم باید پیوند و همدلی در جامعه را امروز در پای صندوق های رای محقق کنیم، مردم باید در این موضوع از یکدیگر سبقت بگیرند، زیرا حضور در پای صندوق های رای یک عمل صالح محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری رای خود را صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری رای خود را صندوق انداخت