مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:052021-06-17ورزشي

تدوین چرخه انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی


طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، چرخه انتخاب نفرات اعزامی به رقابت های جهانی 2021 نروژ به زودی بطور رسمی مشخص و اعلام خواهد شد.

- ، بعد از مشخص شدن ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در بازی های المپیک 2021 توکیو، کادر فنی تیم ملی در حال بررسی و تدوین نهایی روند انتخاب مسافران رقابتهای جهانی است.

البته روند انتخاب آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی 2021 نروژ از مدتها قبل و بعد از برگزاری رقابت های جام تختی آغاز شده، اما این چرخه همچنان ادامه دارد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نیز چندی پیش اعلام کرد با توجه به اینکه مسابقات جهانی کمتر از 2 ماه بعد از المپیک برگزار می شود، کادر فنی کار خود را با در نظر گرفتن نتایج جام تختی آغاز کرده و این روند همچنان با اعزام آزادکاران به تورنمنت های بین المللی پیش رو ادامه خواهد داشت.

گویا کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است در چند روز آینده نحوه اجرای چرخه انتخاب نفرات اعزامی به رقابت های جهانی را به صورت مکتوب و از طریق سایت فدراسیون کشتی اعلام کند تا همانند چرخه انتخابی المپیک، اقدامات مشابهی برای تشکیل تیم اعزامی به مسابقات جهانی اجرا شود.

البته یکی از نکات قابل توجه در این روند، شانس بالای حضور ملی پوشان المپیکی در رقابتهای جهانی است، به طوری که کادر فنی تیم مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین چرخه انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی

تدوین چرخه انتخاب آزادکاران اعزامی به مسابقات جهانی