مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:052021-06-17سياسي

باید از آراء مردم صیانت کنیم/ بازرسین، اشکالات انتخابات را اطلاع دهند


با توجه به اینکه رأی مردم و اراده آنها و تجلی آن در انتقال قدرت و اراده کشور است، صیانت کامل از آراء آنها حتما باید انجام شود.

- ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز(جمعه) همزمان با دستور آغاز فرآیند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و دو میان دوره از مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داریم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی اعم از نظارت، اجرا، قوه قضاییه، هیئت مرکزی اجرایی و نظارت، مجلس و همه دستگاه ها سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را آغاز می کنیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم امروز به تکلیف خود در امانت داری رأی مردم و صیانت از آن و برگزاری انتخابات قانونی و سالم در شرایط بهداشتی، عمل کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: ضمن تشکر از همه کسانی که در بیش از 66 هزار شعبه انتخابات ریاست جمهوری و بیش از 75 هزار شعبه انتخابات شهر و روستا مستقر هستند، کار را به لطف خداوند آغاز کنند و با استقبال از مردم، در اخذ رأی آنها کوشا باشند و بتوانند در امنیت، سلامت و شرایط کامل انتخابات را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از آراء مردم صیانت کنیم/ بازرسین، اشکالات انتخابات را اطلاع دهند

باید از آراء مردم صیانت کنیم/ بازرسین، اشکالات انتخابات را اطلاع دهند