مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:052021-06-17سياسي

در حال به روزرسانی/ آغاز فرایند رأی گیری در نصف جهان


زن و مرد و پیر و جوانی که در صف ایستاده اند امیدوارند، امیدوار به اولین دولت گام دوم انقلاب شان، با حضورشان قبل از فرآیند رأی گیری می گویند که می خواهند با رای شان مرهمی باشند بر زخم های وطنشان.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، خنکای صبح خردادماه، رایحه صمیمت و دوستی را در جای جای مسجد سید می پراکند، کاشی های فیروزه ای شاهد شور و اشتیاق انتخاباتی سالم و پر از احساس مردمانی از جنس سردار دل ها هستند، همو که دل در گرو یار نهاد.

کم تر از 15 دقیقه دیگر تا شروع سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و این در حالی است که تعرفه ها و صندوق آرا جهت انتخاب اصلح، در حال  آماده سازی است و لحظه شماری می کنند تا در کمال آرامش، نظاره گر حضور پرشور و صمیمی انقلابی مردم باشند؛ اصفهانِ زیبا در آرامش نشسته و همه چیز مهیای خلق یک حماسه ی دیگر است.

صندوق ها و برگه ها به انتظار مردم نشسته اند، مردمی که در طول تاریخ ثابت کرده در تمامی برهه های حساس حامی انقلابند ، که خسته اند و زخم دیده اما پای کار مکتب امام شان ایستاده اند.

مردمی که امیدوارند به آینده های روشن، آمده اند تا سرنوشت شان را خودشان رقم بزنند که می دانند سرنوشت هیچ قومی تغییر نمیکند مگر به دست مردمانش ؛ رای می دهند به امید داشتن فردایی بهتر و ایرانی سبز و پویا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال به روزرسانی/ آغاز فرایند رأی گیری در نصف جهان

در حال به روزرسانی/ آغاز فرایند رأی گیری در نصف جهان