مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:052021-06-17بين الملل

المالکی: اجازه نابودی حشدالشعبی را نخواهیم داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نوری المالکی رییس ائتلاف دولت قانون عراق در سخنانی گفت که از زمان تأسیس گروه مقاومت الحشدالشعبی طبق فتوای مرجعیت، - رییس ائتلاف دولت قانون عراق گفت که برخی طرف های داخلی و بین المللی به دنبال نابودی کامل گروه الحشدالشعبی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نوری المالکی رییس ائتلاف دولت قانون عراق در سخنانی گفت که از زمان تأسیس گروه مقاومت الحشدالشعبی طبق فتوای مرجعیت، برخی طرف های داخلی و خارجی مدام به دنبال شکایت از این گروه در محاکم بین المللی بوده اند.

به نوشته وبگاه المسله، او گفت که طرف های داخلی و خارجی مخالف با الحشدالشعبی مدام به دنبال نابودی کامل این گروه مقاومت هستند، اما او و گروههای سیاسی همسو با مقاومت هرگز اجازه پایان نقش آفرینی الحشدالشعبی را نخواهند داد.

نوری المالکی همچنین گفت که پیشنهاد کرده است تا میان مصطفی الکاظمی و برخی گروههای الحشدالشعبی نشستی با هدف پایان دادن به سوءتفاهمات میان طرفین برگزار شود.

به گفته رییس ائتلاف دولت قانون، برخی طرف ها قصد دارند سناریویی که برای قاسم مصلح از فرماندهان الحشدالشعبی چیده شد و نیروهای امنیتی برای چند روز او را بازداشت کردند، برای دیگر فرماندهان الحشدالشعبی نیز تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المالکی: اجازه نابودی حشدالشعبی را نخواهیم داد

المالکی: اجازه نابودی حشدالشعبی را نخواهیم داد