مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 01:452021-06-17سياسي

امروز؛ جشنی دیگر از بلوغ سیاسی مردم


مردم ایران امروز بار دیگر با حضور در انتخابات بلوغ سیاسی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

- امروز روز بزرگی در تاریخ ملت ایران است؛ همچون روزهای بزگ دیگری که به دست این ملت خلق شد؛ از موفقیت ها در جنگ تحمیلی تا موفقیت های نظامی و علمی که همه و همه مدیون فداکاری های این مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز نیز بار دیگر این موفقیت ها رقم می خورد و برگ دیگری نوشته خواهد شد؛ برگی به نام ملت ایران؛ همان ملتی که هیچ گاه در سختی ها کم نیاورد و آزادانه پاس آرمان هایش ایستاد.

من و ما همه با حضور پرشور در انتخابات ثابت خواهیم کرد به آینده ایران و استمرار قدرتش در جهان ایمان داریم؛ ایمانی که هیچ گاه پایه هایش متزلزل نخواهد شد.

بیش از 7 هزار رای اولی در استان محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز گفت: 7 هزار و 400 دانش آموز دختر و پسر رای اولی استان، برای خلق حماسه حضور در نخستین تجربه مشارکت سیاسی و سهیم شدن در تعیین سرنوشت، بی صبرانه منتظرند تااولین مهر حضور در شناسنامه هایشان ثبت شود.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات و حماسه حضور برای دانش آموزان رأی اولی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده اند بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه حضور رأی اولی ها در انتخابات می تواند در افزایش مشارکت، نشاط و شور فضای انتخاباتی مؤثر باشد، بیان کرد: حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز؛ جشنی دیگر از بلوغ سیاسی مردم

امروز؛ جشنی دیگر از بلوغ سیاسی مردم