مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 01:302021-06-17سياسي

حضور مردم در انتخابات تعیین حق سرنوشت کشور و نمودی از شفافیت نظام است


حضور مردم در این انتخابات اوج تبلور اراده آن ها در تعیین حق سرنوشت کشور و نمودی از شفافیت نظام است.

- علی اکبر مرتضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان؛ بابیان اینکه مردم حضور گسترده ای در انتخابات پیش رو داشته باشند، اظهار کرد: حضور مردم در این انتخابات اوج تبلور اراده آن ها در تعیین حق سرنوشت کشور و نمودی از شفافیت نظام است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری افزود: همه خواسته های مردمی در زمینه های گوناگون می تواند از سوی این شورا به عنوان نهاد قانون گذار شهری عملیاتی شود و در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب فرد اصلح می توانیم به آینده امیدوار باشیم.

وی با اشاره به اینکه، حضور حداکثری مردم در انتخابات هر کشور به منزله مشروعیت دادن به نظام حاکم است، تأکید کرد: انتخابات جلوه مردم سالاری است و مردم باید فرد اصلحی را برگزینند که بتواند خواسته ها را برآورده کرده و نسبت به اجرای قانون اقدام نماید تا درنهایت مردم از امکانات، خدمات، حقوق بهتر و بیشتری برخوردار شوند.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری ایران قوی را مطرح کردند که چنین ایرانی با پشتوانه مردمی و انتخاب فرد اصلاح ساخته می شود، تصریح کرد: همه خواسته های به حق مردم با انتخاب صحیح می تواند شکل بگیرد و بنابراین مردم باید با شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات تعیین حق سرنوشت کشور و نمودی از شفافیت نظام است

حضور مردم در انتخابات تعیین حق سرنوشت کشور و نمودی از شفافیت نظام است