مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 22:202021-06-17پزشكي

دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند


معاون آموزشی دانشگاه تهران با تأکید بر ضرورت واکسیناسیون اعضای هیئت علمی و دانشجویان در فصل تابستان گفت: اگر امکانات موجود شرایط را برای واکسیناسیون کامل دانشجویان و اعضای هیئت علمی در فصل تابستان(پیش از شروع ترم تحصیلی جدید) فراهم نمی کند پس دانشجویان .

- معاون آموزشی دانشگاه تهران با تأکید بر ضرورت واکسیناسیون اعضای هیئت علمی و دانشجویان در فصل تابستان گفت: اگر امکانات موجود شرایط را برای واکسیناسیون کامل دانشجویان و اعضای هیئت علمی در فصل تابستان(پیش از شروع ترم تحصیلی جدید) فراهم نمی کند پس دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت دریافت واکسن کرونا باشند.

دکتر سیدحسین حسینی در گفت وگو با ایسنا با تأکید مجدد بر این که باید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ترتیبی اتخاذ کند تا پیش از آغاز ترم تحصیلی جدید دانشجویان و اعضای هیئت علمی علیه کرونا واکسینه شوند، اظهار کرد: در این صورت از مهر ماه بخشی از کلاس ها حضوری خواهد بود.

وی وضعیت کلاس های آموزشی دانشگاه تهران در سال تحصیلی جدید را منوط به وضعیت واکسیناسیون دانشجویان و اعضای هیئئت علمی برشمرد و افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر خلاف دوره کارشناسی علاوه بر واحدهای عملی نیازمند پژوهش و تحقیق هستند و ناگزیر به اجازه برای حضور فیزیکی آن ها در آزمایشگاه ها برای گذراند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند

دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند