مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 22:002021-06-17اجتماعي

مهلت ثبت نام دانش آموزان در پایگاه های تابستانی تا اول تیر/شروع فعالیت از 5 تیر


مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهلت ثبت نام دانش آموزان در کلاس های اوقات فراغت تابستانی تا اول تیرماه اظهار کرد: پایگاه های تابستانی از پنجم تیرماه افتتاح می شود و پیش بینی می کنیم حدود سه میلیون دانش آموز در فعالیت های تابستانی شرکت کنند.

- مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهلت ثبت نام دانش آموزان در کلاس های اوقات فراغت تابستانی تا اول تیرماه اظهار کرد: پایگاه های تابستانی از پنجم تیرماه افتتاح می شود و پیش بینی می کنیم حدود سه میلیون دانش آموز در فعالیت های تابستانی شرکت کنند.

علی رمضانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه فعالیت تابستانی امسال تلفیقی از سامانه همگام و شاد خواهد بود اظهار کرد: به منظور غنی سازی اوقات فراغت، راه اندازی حدود 30 هزار پایگاه تابستانی هدف گذاری شده و فعالیت های تابستانی در شبکه شاد و به صورت غیرحضوری دنبال می شود، به همین منظور صفحه ای در شبکه شاد برای فعالیت اوقات فراغت راه اندازی می شود.

وی افزود: در حال حاضر دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه همگام برای ثبت نام در کلاس های مورد علاقه شان ثبت نام کنند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان برای ثبت نام کلاس های تابستانی تا اول تیرماه فرصت دارند گفت: پایگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام دانش آموزان در پایگاه های تابستانی تا اول تیر/شروع فعالیت از 5 تیر

مهلت ثبت نام دانش آموزان در پایگاه های تابستانی تا اول تیر/شروع فعالیت از 5 تیر