مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 21:202021-06-17سياسي

حضور بیش از 80 هزار رای اولی در فارس/ثانیه های حساس انتخابات


بیش از 3 میلیون و 500 هزار واجد شرایط رای دهی در فارس نشان دهنده آن است که انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا با شور قابل توجه ای برگزار می شود.

- ، بر اساس آماری که مسئولان استان فارس ارائه کرده اند بیش از سه میلیون و 548 هزار نفر در استان فارس واجد شرایط رأی هستند این میزان پایه رأی در فارس نشان دهنده حجم قابل توجه ای مشارکت در این استان است.

با توجه به اینکه بر اساس آخرین آمار جمعیت استان فارس کمی بیشتر از 5 میلیون نفر است واجد شرایط رأی بودن سه میلیون و 548 هزار نفر در استان، نقش مردم فارس را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نشان می دهد استان فارس با 123 هزار کیلومتر وسعت و دارا بودن بیش از 5 میلیون نفر جمعیت از بسیار از استان های کشور و همچنین برخی از کلان شهرها نقش بیشتری در انتخابات دارد.

یکی از مطالبات مردم فارس از رییس جمهور آینده توسعه همه جانبه استان فارس و رسیدن به جایگاه اصلی آن است استان فارس ظرفیت های بی نظیری در تمامی حوزه ها دارد و می تواند به عنوان چهارراه ریلی کشور و در عین حال به عنوان ترمینال هوایی در کشور معرفی شود زیرا ظرفیت های مختلفی در استان فارس وجود دارد که می تواند این مهم را محقق کند لازم به ذکر است که استان فارس از جمله استان هایی است که طی سالیان اخیر با مشکل کمبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 80 هزار رای اولی در فارس/ثانیه های حساس انتخابات

حضور بیش از 80 هزار رای اولی در فارس/ثانیه های حساس انتخابات