مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 21:102021-06-17اقتصادي

فاز دوم کارخانه فراورده های سیب زمینی در اردبیل راه اندازی شد


فاز دوم و خطوط تکمیلی فراورده های سیب زمینی نیمه آماده شرکت نورد گستر در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان راه اندازی فاز دوم و خطوط تکمیلی فراورده های سیب زمینی نیمه آماده شرکت نورد گستر در شهرک صنعتی شماره یک اظهار کرد: کارخانه صنایع تبدیلی سیب زمینی نورد گستر یکی از کارخانه های اساسی و مهم در اردبیل است.

وی افزود: این کارخانه 60 هزار تن از محصولات استراتژیک استان را خریداری می کند و با فعالیت فاز دوم این واحد این میزان به 120 هزار تن افزایش می یابد که 300 نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت می شوند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه پروسه راه اندازی و فعالیت واحدهای صنایع تبدیلی در شرایط حاکم کار سختی است، بیان کرد: به جهت فصلی بودن میوه جات و محصولات استراتژیک باید ظرفیت انبارهای سرد جهت نگهداری این محصولات افزایش یابد که 270 تن سردخانه در حال احداث است.

وی تصریح کرد: طبق آمار سازمان صمت استان در سال گذشته تمامی زمین های کاربری صنعتی در نواحی و شهرک های صنعتی  استان خریداری شده است.

بهنام جو تاکید کرد: بروکراسی اداری باید بیش از این کاهش یابد؛ بحث تکنولوژی کاشت و داشت و برداشت و نگهداری از اهداف اصلی صنایع تبدیلی است و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم کارخانه فراورده های سیب زمینی در اردبیل راه اندازی شد

فاز دوم کارخانه فراورده های سیب زمینی در اردبیل راه اندازی شد