مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 20:052021-06-17سياسي

حماسه شکوه آفرین مردم همدان با مشارکت حداکثری


همدان_مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری دعای ندبه همزمان با شروع انتخابات در کل استان همدان و حضور پرشور تشکلهای دینی پای صندوقهای رای خبر داد.

- اظهار کرد: همزمان با شروع انتخابات در کل استان دعای ندبه باهدف استغاثه جمعی به محضر امام زمان عج اتفاق خواهد افتاد و از همان مکان پس از پایان دعای ندبه اعضای شبکه تبلیغی به پای صندوقهای رأی حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم فردا 28 خردادماه سال 1400 شاهد حضور بسیار حماسی و گسترده دشمن شکن ملت ایران در پای صندوقهای رأی باشیم، افزود: امسال به همت شبکه تبلیغی استان در مساجد و بقاع متبرکه و هیأت حسینی، تکایا و حسینیه ها برنامه ای ترتیب داده شده است که در کل استان و بخش قابل توجه ای در استان با برنامه ریزی های که صورت گرفته است دعای ندبه جامعه اسلامی در کنار هم قرائت خواهند کرد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: این استغاثه جمعی به محضر امام عصر عج اولاً ایجاد برکت و نزول رحمت الهی که قطعاً تحول دل های مؤمنین را به سمت حضور و مشارکت حداکثری به دنبال خواهد داشت و عطر معنوی در فضای جامعه طنین انداز خواهد شد.

وی تاکید کرد: جامعه ایمانی و اهل استغاثه ما به درگاه امام عصر عج رأی خود را در پیوند با مأموریت خود جهت بستر سازی برای ظهور امام عصر عج تعریف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه شکوه آفرین مردم همدان با مشارکت حداکثری

حماسه شکوه آفرین مردم همدان با مشارکت حداکثری