مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 20:052021-06-17اقتصادي

احداث 700 جایگاه سی ان جی منتظر ابلاغ شورای اقتصاد


معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: باتوجه به مزیت های سوخت سی ان جی، وزارت نفت به دنبال افزایش سهم این سوخت در سبد مصرفی انرژی کشور است و طرح احداث 700 جایگاه سی ان جی را به شورای اقتصاد ارسال کرده و منتظر ابلاغ مصوبه آن هستیم.

- معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: باتوجه به مزیت های سوخت سی ان جی، وزارت نفت به دنبال افزایش سهم این سوخت در سبد مصرفی انرژی کشور است و طرح احداث 700 جایگاه سی ان جی را به شورای اقتصاد ارسال کرده و منتظر ابلاغ مصوبه آن هستیم.

حمید قاسمی ده چشمه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با اجرای این طرح ظرفیت توزیع روزانه سی ان جی به 40 میلیون مترمکعب می رسد، گفت: در حال حاضر ظرفیت واقعی جایگاه های کشور برای توزیع سی ان جی حدود 25 میلیون متر مکعب است.

به گفته وی قرار است در یک بازه زمانی سه ساله 700 جایگاه احداث شود که حدود یک سوم آن در سال 1400 اجرا خواهد شد، هم اکنون نیز زمین 250 جایگاه جدید آماده و در انتظار ابلاغ مصوبه است تا بعد از آن کمپرسور و تجهیزات آن نصب شوند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار کرد: راه اندازی یک جایگاه هشت نازله بدون هزینه زمین حدود هفت تا 10 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد که رقم بالایی برای شهرهای بزرگ محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 700 جایگاه سی ان جی منتظر ابلاغ شورای اقتصاد

احداث 700 جایگاه سی ان جی منتظر ابلاغ شورای اقتصاد