مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 18:302021-06-17حوادث

مار سمی در لانه خواهران دوقلو!


اگرچه مادرم به ازدواج من و خواهر دوقلویم با دو برادر رضایت نمی داد اما با اصرارهای من که عاشق نوید شده بودم بالاخره کوتاه آمد و با این ازدواج موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در این میان خواهر شوهرم مانند یک مار سمی بر زندگی مان چنبره زد و با ارسال پیام و تصاویر از گوشی تلفن من و خواهرم به مردان غریبه بلایی به سر ما آورد که.

زن 23 ساله که به همراه خواهر دو قلویش وارد اتاق مددکاری اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد شده بود تا راهی برای اثبات بی گناهی اش از اتهام خیانت بیابد درباره این ماجرا به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: شش سال قبل دو برادر به نام های حمید و نوید که در همسایگی ما زندگی می کردند به خواستگاری من و خواهر دوقلویم آمدند.

حمید که خواستگار خواهرم مهین بود در یک شرکت خصوصی کار می کرد اما نوید برادر کوچک تر او بیکار بود به همین دلیل مادرم با ازدواج من و نوید مخالفت می کرد و از سوی دیگر اعتقاد داشت اگر در زندگی یکی از ما مشکلی به وجود بیاید، زندگی خواهر دیگر هم متلاشی می شود.

با وجود این، من عاشق نوید شده بودم و به این حرف ها گوش نمی کردم تا این که بالاخره مادرم در حالی با اکراه به این ازدواج رضایت داد که فقط هفته ای یک بار با نامزدهایمان ملاقات کنیم اما حمید و نوید بعد از ازدواج شرط مادرم را زیر پا گذاشتند و هر روز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مار سمی در لانه خواهران دوقلو!

مار سمی در لانه خواهران دوقلو!