مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 18:302021-06-17سياسي

انتخابات ضامن امنیت ملی است/نگذاریم دشمن چشم طمع به ایران بدوزد


انتخابات ضامن امنیت کشور است و رییس جمهوری که با آرا و مشارکت بالای مردم انتخاب شود، پشتوانه بیشتری برای حل مشکلات کشور دارد.

- نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: انتخابات ضامن امنیت کشور است و رییس جمهوری که با آرا و مشارکت بالای مردم انتخاب شود، پشتوانه بیشتری برای حل مشکلات کشور دارد.

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات منجر به تقویت امنیت ملی می شود و از سوی دیگر اعتبار و آبرویی برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر، رییس جمهوری که با آرا و مشارکت بالای مردم انتخاب شود، پشتوانه بیشتری برای حل مشکلات کشور دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوریت بدون حضور مردم معنایی پیدا نمی کند و ما به مشارکت زیاد مردم برای تقویت امنیت ملی، تحقق جمهوریت و قدرت پیدا کردن رییس جمهور منتخب نیاز جدی داریم.

بیگی نژاد با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخاب خود دقت کرده و آگاهانه عمل کنند، گفت: تاریخ به ما نشان داده است که رییس جمهور هم می تواند از توان داخلی کشور به خوبی استفاده کند و یا اینکه می تواند ظرفیت های داخلی را نادیده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات ضامن امنیت ملی است/نگذاریم دشمن چشم طمع به ایران بدوزد

انتخابات ضامن امنیت ملی است/نگذاریم دشمن چشم طمع به ایران بدوزد