مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-17سياسي

حضور 350 ناظر بهداشتی در حوزه های اخذ رأی کرمانشاه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از حضور 350 ناظر بهداشتی در حوزه های اخذ رأی شهر کرمانشاه خبر داد.

- ابراهیم شکیبا در گفتگو با در شعبه های اخذ رأی اظهار کرد: 350 نفر از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی به عنوان ناظران بهداشتی از ابتدا تا انتهای رأی گیری در شعبه های اخذ رأی شهر کرمانشاه حاضر می شوند.

وی با اشاره به حضور نیروهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شعبه های اخذ رأی برای نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی افزود: ضدعفونی سطوح و دست و دادن ماسک به افرادی که همراه ندارند، به صورت رایگان به میزان مناسب در تمامی حوزه ها و شعبه های اخذ رأی صورت می گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انتخاباتی پرشور در پیش است، تصریح کرد: پیش بینی ها برای اجرای فاصله گذاری فیزیکی انجام شده که با حضور همکاران علوم پزشکی و تیم های هلال احمر جایی برای نگرانی وجود ندارد.

شکیبا افزود: در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روز انتخابات ناظرین بهداشتی به نماینده فرماندار مسئول هر صندوق تذکر داده و با هماهنگی یکدیگر مشکلات را حل می کنند.

وی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم اهمیت بالایی دارد، گفت: استفاده از ماسک، همراه داشتن خودکار شخصی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 350 ناظر بهداشتی در حوزه های اخذ رأی کرمانشاه

حضور 350 ناظر بهداشتی در حوزه های اخذ رأی کرمانشاه