مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-17سياسي

کتاب «شمس الدین مرتضی» در کاشان رونمایی شد


کتاب «شمس الدین مرتضی الاعظم السید علی الحسینی» عالم قرن دهم و سر سلسله سادات در دارالمومنین کاشان با حضور خادمیاران رضوی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امشب در آیین رونمایی از کتاب عالم جلیل القدر شمس الدین مرتضی الاعظم السیدعلی الحسینی  با تبریک ایام دهه کرامت و تجلیل از حضور خادمیاران در این اقدام فرهنگی گفت: آیین رونمایی این  کتاب با حضور خادمیاران رضوی عطر و برکت و منزلت دیگری گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تقدیر از مجید زجاجی کاشانی نویسنده این کتاب افزود: آیندگان افزون بر شناخت بیشتر این عالم، شخصیت و ارزش آثار تالیفی و تحقیقی این محقق و شخصیت را درک خواهند کرد.

 مجید زجاجی کاشانی نویسنده این کتاب با بیان اینکه این عالم بزرگوار معروف به سید اعظم یکی از علما و بزرگان مورد احترام دوران صفویه در زمان شاه طهماسب صفوی است افزود: این کتاب در 128 صفحه و چهار فصل از انتشارات کوثریه چاپ و منتشر شده است.

نویسنده کتاب شمس الدین مرتضی الاعظم السیدعلی الحسینی اظهار داشت: موضوع این کتاب درباره سید اعظم از فرزندان امامزاده شمس الدین و این بزرگوار از فرزندان عبدالله باهر فرزند امام سجاد (ع) و مادرش فاطمه دختر امام حسن مجتبی (ع) و برادر تنی امام باقر (ع) است که به علت زیبایی خیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شمس الدین مرتضی» در کاشان رونمایی شد

کتاب «شمس الدین مرتضی» در کاشان رونمایی شد