مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-17سياسي

حضور حداکثری و مسؤولانه در انتخابات عامل اقتدار کشور است


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: حضور حداکثری و مسؤولانه در پای صندوق های رای عامل اقتدار ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه امروز در گفت وگو با مردم استان اردبیل که از طریق شبکه سبلان پخش شد، حضور حداکثری و مسؤولانه در پای صندوق های رای را عامل اقتدار ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار کشور دشمنان را مایوس می کند.

وی افزود: روز 28 خرداد باید با حضور حداکثری، فردی اصلح را انتخاب کنیم ولی بعد از انتخابات، حساسیت عمومی، نظارت عمومی و مطالبه عمومی لازم است تا کارهای بزرگی در کشور انجام شود.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای و مجازی تلاش می کند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای مایوس کند.

عاملی تصریح کرد: امکان حضور ما در پای صندوق های رای و مشارکت در آینده کشور حاصل خون شهداست و از این رو برای ادامه راه شهدا باید در انتخابات حضور آگاهانه، پرشور و مسؤولانه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مردم استان اردبیل در 28خرداد از شمال تا جنوب استان برای مشارکت در آینده کشور پای صندوق های رای حضور حداکثری خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تاکید کرد: نظارت کامل بر روند انتخابات وجود دارد و مردم بدون توجه به هجمه های دشمنان در انتخابات حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری و مسؤولانه در انتخابات عامل اقتدار کشور است

حضور حداکثری و مسؤولانه در انتخابات عامل اقتدار کشور است