مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-17سياسي

انصراف 90 داوطلب دیگر انتخابات شوراهای یزد پیش از پایان رقابت ها


جانشین دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: 90 داوطلب دیگر از ادامه رقابت در ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستای استان یزد انصراف دادند.

- ایسنا/یزد جانشین دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: 90 داوطلب دیگر از ادامه رقابت در ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستای استان یزد انصراف دادند.

محمدباقر سرمیلی از انصراف 90 داوطلب انتخابات شوراهای استان، یک روز مانده به برگزاری رقابت ها خبرداد و گفت: بر این اساس از زمان تایید نهایی صلاحیت داوطلبان انتخابات تاکنون، 391 داوطلب از ادامه رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان یزد انصراف دادند.

وی با اشاره به ثبت نام اولیه چهار هزار و 117 نفر برای ورود به ششمین دوره انتخابات شوراهای استان، ادامه داد: تاکنون 110 داوطلب انتخابات شورای شهر و 281 داوطلب انتخابات روستاها از شرکت در این دوره از رقابت ها کناره گیری کرده اند.

سرمیلی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید برای تصاحب هزار و 369 کرسی شورای اسلامی شهر و روستای استان بایکدیگر به رقابت بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناو به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، جانشین دبیر ستاد انتخابات در پایان اضافه کرد: به منظور برگزاری انتخابات 28 خرداد، 1919شعبه اخذ رای در استان یزد پیش بینی شده است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف 90 داوطلب دیگر انتخابات شوراهای یزد پیش از پایان رقابت ها

انصراف 90 داوطلب دیگر انتخابات شوراهای یزد پیش از پایان رقابت ها