مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-17سياسي

دستگیری 3 اجاره کننده شناسنامه برای خرید رای در بهارستان


هادی تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهارستان ،اظهارکرد: 3 فرد ناشناس که با اجاره شناسنامه قصد خرید رای و ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات در شهرستان بهارستان و داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

تمهیدی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور و سالم در سطح منطقه ،افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در سطح شهر شهرستان بهارستان که با پرداخت مبلغی پول به شهروندان ،اقدام به خرید و اجاره شناسنامه آنها جهت رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود در روز انتخابات را کرده اند، با هماهنگی مراجع قضایی اقدامات لازم برای دستگیری این افراد،انجام شد.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم شهرستان بهارستان ، بیان کرد: مامورین پلیس با اخذ مجوزهای قضایی وارد مخفیگاه این افراد شده و پس ازدستگیری آنها، در بازرسی از محل تعداد 20 جلد شناسنامه و اسناد هویتی و مبالغ قابل توجهی وجه نقد کشف و ضبط کردند.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بهارستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با هرگونه تخلف در روند برگزاری انتخابات، گفت: در تحقیقات مقدماتی یکی از متهمین اعتراف کرده که شناسنامه و مدارک هویتی را جهت شرکت در انتخابات آتی و اخذ رای به نفع  تعدادی از کاندیداهای شورای شهر،از مالکان آنها اجاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 اجاره کننده شناسنامه برای خرید رای در بهارستان

دستگیری 3 اجاره کننده شناسنامه برای خرید رای در بهارستان