مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-17حوادث

آمادگی همه دستگاه های خدماتی امدادی و بهداشتی قم برای انتخابات


دستگاه های امدادی اورژانس و آتش نشانی و همچنین مرکز بهداشت استان قم برای برگزاری انتخاباتی ایمن و بهداشتی تمهیداتی ویژه ای را پیش بینی کرده اند.

- با اشاره به اینکه اولویت اصلی مأموریت اورژانس در هر شرایطی ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مصدومان است گفت: آمبولانس های ما در 4 ستاد پشتیبانی داخل شهر قم و بخشداری های پنجگانه قم از ساعت 7 صبح تا پایان رأی گیری مستقر می شوند.

فراهانی تاکید کرد: چنانچه نیازی به این آمبولانس ها باشد الویت ما ارائه خدمات به مصدومان سوانح است و آمبولانس های مستقر در ستادهای پشتیبانی سریعاً به محل حادثه اعزام خواهند شد.

حمیدکریمی، سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی قم نیز با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات برای افزایش میزان ایمنی و پیشگیری از سوانح احتمالی چک لیست اولیه ایمنی شعب اخذ رأی تدوین و در اختیار مسئولین قرار گرفته است گفت: آتش نشانی قم برای حفظ آمادگی در برابر حوادث احتمالی خودروهای عملیاتی خود را در چهار ستاد پشتیبانی انتخابات، فرمانداری قم، مصلی قم و مصلی پردیسان مستقر شده اند.

سیامک محبی رییس مرکز بهداشت استان قم هم با تاکید بر اهتمام ویژه همه دستگاه ها برای حفظ سلامت همشهریان و رأی دهندگان در روز جمعه 28 خردادماه گفت: 107 اکیپ بازرسی و نظارتی در شعب اخذ رأی و در صندوق های سیار در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همه دستگاه های خدماتی امدادی و بهداشتی قم برای انتخابات

آمادگی همه دستگاه های خدماتی امدادی و بهداشتی قم برای انتخابات