مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-17سياسي

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با تأکید بر آمادگی نیروها برای تأمین نظم و امنیت انتخابات پرشکوه 28 خرداد، از همگان خواست تا با حضور در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر خلق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع در پیامی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت دو اختر تابناک آسمان نور و معرفت حضرت فاطمه معصومه(س) و ولی نعمتمان حضرت امام رضا(ع) آورده است: ملت ما، یک ملت انقلابی، ولایتمدار و پیرو مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که در مواجهه با آزمون بزرگی که امروز با آن مواجه است با اراده ای آهنین و شوری عاشورایی با حضوری شکوهمند توطئه دشمنان اسلام و ایران را خنثی خواهند نمود.

ملت ایران خادمان خود و تأمین کنندگان امنیت را می شناسند و می دانند که این خون شهیدان و تلاش شکوهمند این دلاورمردان و شیرزنان است که عظمت، اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی را فراهم کرده و عزت و سربلندی را برای همگان به ارمغان آورده است.

  خادمان ملت در مرزبانی استان خراسان رضوی نیز، آگاه از بار مسئولیت سنگینی که بر دوششان است در این ماموریت خطیر ضمن تأمین نظم و حفظ امنیت انتخابات 1400، دوشادوش ملت، این حماسه بزرگ را تحقق خواهند بخشید و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد