مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 15:102021-06-17حوادث

کشف 968 کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 968 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 968 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمد طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های سیب و سوران و ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سیب و سوران به شهرستان ایرانشهر و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت نیسان در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در منطقه هیدوچ سیب و سوران بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 968 کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کشف 968 کیلو مواد مخدر در سیستان و بلوچستان