مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-17سياسي

پیش بینی 108 شعبه اخذ رای در شهرضا/ صندوق خاص بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است


فرماندار شهرضا با اشاره به پیش بینی 108 شعبه اخذ رأی در شهرضا گفت: مشارکت بالای مردم پشتوانه رییس جمهور در مجامع داخلی و بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر اسدی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شهرضا با بیان اینکه در شهرضا 91 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار برای انتخابات پیش بینی شده است، اظهار داشت: یکی از شعبه های سیار مخصوص بیماران کرونایی است تا مردم بدون دغدغه به پای صندوق رأی بیایند.

فرماندار شهرضا با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور هرچه باشکوه تر و پرجمعیت تر مردم در صحنه انتخابات، به طور قطع بر اقتدار و پشتوانه مردمی این نظام خواهد افزود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا افزود: انتخابات شورای شهر و روستا از جایگاه بالایی برخوردار است و سرنوشت مدیریت شهری به دست 7 نفر از افراد سپرده می شود بنابراین مردم باید با حضور در پای صندوق های رأی افراد شایسته را انتخاب کنند.

اسدی با بیان اینکه در شهر شهرضا 50 نفر در شهر منظریه 17 نفر و 157 در 22 روستا و تیره های عشایر برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و تیره های عشایری با هم به رقابت می پردازند، عنوان کرد: یک انتخابات سالم و قانونمند با مُر قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 108 شعبه اخذ رای در شهرضا/ صندوق خاص بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است

پیش بینی 108 شعبه اخذ رای در شهرضا/ صندوق خاص بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است