مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-17اقتصادي

آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن و تمدید مهلت ثبت اطلاعات ملکی


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه ثبت نامه وام ودیعه مسکن از 26 خرداد ماه آغاز شده، گفت: مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان نیز تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه ثبت نامه وام ودیعه مسکن از 26 خرداد ماه آغاز شده، گفت: مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان نیز تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شده است.

مجتبی آراسته در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افزایش مهلت زمانی ثبت نام از سوی وزارت راه و شهرسازی به ستاد ملی کرونا، برای کاهش ازدحام و مراجعه حضوری مردم پیشنهاد شده بود که تمدید آن مورد موافقت قرار گرفت.

پیش تر، 19 خردادماه آخرین فرصت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان اعلام شده بود و با توجه به تمدید این تاریخ، افراد می توانند بدون در نظر گرفتن آخرین رقم کد ملی شان، اطلاعات ملکی و سکونتی خود را تا پایان مهرماه در این سامانه درج کنند.

وی افزود: طبق الزام قانونی در اصلاح ماده 54 قانون مالیات های مستقیم مصوب دی 1399، همه سرپرستان خانوار شهری و روستایی، اعم از مالک و مستأجر باید اطلاعات محل سکونت و املاک خود را با مالکیت رسمی، وکالتی یا تعاونی در سامانه ملی املاک و اسکان کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن و تمدید مهلت ثبت اطلاعات ملکی

آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن و تمدید مهلت ثبت اطلاعات ملکی