مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-17سياسي

بیانیه انتخاباتی پژوهشکده ها، مراکز تحقیقات و هسته های علمی بسیج دانشجویی فارس


پژوهشکده ها، مراکز تحقیقات و هسته های علمی بسیج دانشجویی فارس با صدور بیانیه ای ازمردم و به خصوص نخبگان استان فارس برایشرکت در انتخابات دعوتوهشکده، - ایسنا/فارس پژوهشکده ها، مراکز تحقیقات و هسته های علمی بسیج دانشجویی فارس با صدور بیانیه ای ازمردم و به خصوص نخبگان استان فارس برایشرکت در انتخابات دعوتوهشکده، مرکز تحقیقات و هسته های علمی بسیج دانشجویی فارس طی بیانیه ای از عموم مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

پژوهشکده ها و هسته های علمی و مراکز تحقیقات دانشجویی طی بیانیه ای از عموم مردم، خاصه نخبگان، فرهیختگان و دانشگاهیان برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است؛ در زمان انتخابات دو جمله حیاتی در ذهن ما بسیارخطور می کند، چرا باید رأی داد و به چه کسی باید رأی داد؟ صحبت ما با شما مردم، به خصوص جوانان و حتی رأی اولی ها که طبق بیانات مقام معظم رهبری این حضور شما یک جشن تکلیف سیاسی هست.

یک جمله زیاد شنیده ایم باید رأی دهیم چون سرنوشت کشورم به رأی من بستگی دارد، از یک زاویه مهم به این مساله بنگیریم این است که اگر رأی ندهیم بدین معناست که تو برایم تصمیم بگیر! من این توانایی و قدرت تصمیم گیری را ندارم! این تو یک کلمه بسیار خطرناک است زیرا رأی داده ای، نه به استقلال فکری و آزادی که خون دل ها و خون جگرها بخاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انتخاباتی پژوهشکده ها، مراکز تحقیقات و هسته های علمی بسیج دانشجویی فارس

بیانیه انتخاباتی پژوهشکده ها، مراکز تحقیقات و هسته های علمی بسیج دانشجویی فارس