مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-17سياسي

9 هزار نفر در هرمزگان امنیت شعب اخذ رای را تأمین می کنند


فرمانده انتظامی هرمزگان از بکار گیری حداکثری نیرو در برقراری امنیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهرو روستا در سطح استان خبر داد.

- ، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در 28 خردادماه، همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و مردم با حضور در پای صندوق های رای به کاندیداهای خود رأی می دهند.

وی افزود: در مجموع بالغ بر 9 هزار نفر عوامل انتظامی، دریابانی، بسیج و سپاه و پلیس افتخاری در تأمین امنیت شعب اخذ آراء و تامین امنیت هیئت های نظارتی و تامین امنیت مناطق شهری و روستایی انجام وظیفه می کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه امروز استان هرمزگان از استان های امن کشور است، افزود: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با تأمین امنیت و احساس امنیت در جامعه، شاهد حضور حداکثری و باشکوه مردم در پای صندوق های رأی باشیم.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: نظارت و رصد ترافیک و تأمین ایمنی از مهم ترین مواردی است که برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات برنامه ریزی شده است.

وی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت انتخابات در روستاها و شهرها به جد مورد توجه قرار دارد، افزود: اکیپ های سیار نیز با گشت زنی در محورها و حضور در صندوق ها به تأمین و ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار نفر در هرمزگان امنیت شعب اخذ رای را تأمین می کنند

9 هزار نفر در هرمزگان امنیت شعب اخذ رای را تأمین می کنند