مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-17سياسي

تعیین 27 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در کرمانشاه


معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه، از تعیین 27 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در سطح استان خبر داد و گفت: هرگونه اختلال در امنیت انتخابات با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمید بهرام زاده امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص برنامه های دستگاه قضا در انتخابات 1400، اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار دستگاه اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات سالم، توأم با آرامش و امنیت همکاری کامل دارد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی آمادگی برخورد جدی و قاطع با هرگونه تخلف در رابطه با انتخابات را دارد و  هرگونه اختلال در امنیت انتخابات با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه گفت: در این راستا 27 شعبه ویژه تشکیل شده، دادیاری، بازپرسی دادگاه انقلاب، دادگاه تجدیدنظر و دادگاه نظامی آمادگی برخورد قاطع با اقدامات مجرمانه در بحث انتخابات را دارند.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری، گفت: طرفداران و هواداران کاندیداها موازین اخلاقی را رعایت کنند تا انتخابات خیلی ارسال کنند تا قضات ویژه موارد را بررسی کنند.

انتهای پیام/پ  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین 27 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در کرمانشاه

تعیین 27 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در کرمانشاه