مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-17دانش

پلیس فتا به دنبال متقلبان امتحانات دانشگاه


معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از پیگیری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) برای شناسایی سودجویان و متخلفان در امتحانات مجازی دانشگاه ها خبر داد.

علی خاکی صدیق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: در ایام امتحانات پایان ترم، تبلیغاتی در فضای مجازی برای امتحان دادن به جای دیگر دانشجویان یا موارد دیگر منتشر می شود.

مواردی از این تخلفات در فضای مجازی توسط یکی از دانشگاه ها به وزارت علوم گزارش شد که از طریق معاونت حقوقی در حال پیگیری برای برخورد پلیس فتا با این افراد سودجو هستیم.

معاون آموزشی وزیر علوم ادامه داد: معاونان آموزشی دانشگاه ها بیشتر در جریان این تخلفات قرار می گیرند؛ بنابراین باید اطلاعات دانشجویان و متخلفان را از فضای مجازی دریافت کنند.

خاکی صدیق در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دریافت گزارش میزان تخلفات در امتحانات مجازی پایان ترم وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: سنجش این موضوع شاید غیرممکن باشد، چرا که برخی دانشجویان حتی در امتحانات پایان ترم حضوری هم تقلب می کنند اما فقط مواردی مشخص می شود که کارشان به کمیته انضباطی کشیده می شود.

وی با بیان اینکه گزارش مکتوبی که بر اساس اعلام استاد باشد وجود ندارد، ابراز کرد: در نتیجه به صورت مستند نمی توان به افزایش میزان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا به دنبال متقلبان امتحانات دانشگاه

پلیس فتا به دنبال متقلبان امتحانات دانشگاه