مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-17سياسي

حجت الاسلام ابراهیمی: نقش مهم دانشگاهیان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد میناب با اشاره به انتخابات 28 خرداد گفت: - امام جمعه میناب گفت: دشمنان نظام و انقلاب تلاش دارند مردم را از شرکت در انتخابات منع کنند و نقش دانشگاهیان به عنوان قشر نخبه برای مقابله با نقشه دشمنان حیاتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد میناب با اشاره به انتخابات 28 خرداد گفت: ایران اسلامی بر دو اصل اسلامیت و جمهوریت بنا شده و بر همین اصول پایبند است.

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: انتخابات موضوع مهم و ضروری در ایران اسلامی بوده، چراکه دموکراسی یکی از معیارهاست و در این برهه از زمان که دشمنان نظام و انقلاب، کشور را هدف قرار داده اند تا مردم را از شرکت در انتخابات منع کنند نقش دانشگاهیان به عنوان قشر نخبه و تحصیل کرده بسیار حیاتی برای مقابله با نقشه دشمنان حیاتی است.

امام جمعه میناب با بیان اینکه استادان، کارکنان و دانشجویان باید برای آگاه سازی و تضعیف نقشه های دشمنان تلاش کنند، مطرح کرد: قشر دانشگاهی با علم و دانش خود باید مردم را هدایت و راهنمایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ابراهیمی: نقش مهم دانشگاهیان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

حجت الاسلام ابراهیمی: نقش مهم دانشگاهیان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات