مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-17سياسي

انتخابات 1400 پدیده مبارکی در طلیعه راه انقلاب و گام دوم است


انتخابات 28 خرداد پدیده مبارکی در طلیعه راه انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب و به مثابه خون تازه ای در کالبد الهی انقلاب قدسی ایرانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و به مثابه خون تازه ای در کالبد الهی انقلاب قدسی ایرانیان است آنطور یکه گردش نخبگان را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

ملت بزرگ ایران در روند مردم سالاری دینی در تمام انتخابات و همه انتخاب خود تهدیدات و فرصت های متفاوتی را تجربه نموده و بر پختگی تصمیمات خود افزوده است بدین سان عرصه دمکراسی را میدان آزمون و خطایی یافته است که می تواند از یک سو زمینه ساز فاصله گرفتن از گفتمان هایی باشد که در حوزه حکمرانی دولت ها در قرابت کمتری با گفتمان معیار انقلاب اسلامی و شاخص تعیین شده توسط امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب بوده اند باشد و از سویی حاکم کردن گفتمان دولت جوان انقلابی و حزب اللهی با تجربه سیاسی آموخته از گذشته باشد.

حضور مردم و تعیین کنندگی تصمیم آنان برای (علاج دردهای مزمن کشور) از آنچنان صلابتی برخوردار است که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران و دموکراسی این قطعیت نقش مردم را مایه شکست دموکراسی غرب و برباد رفتن توطعه های خود برای ایجاد تقابل ملت و حاکمیت در ایران اسلامی می دانند لذا دندان های سیاه خویش را به غیظ فشرده و با کلمات فرمایشی، نمایش واقعی و تعیین کنندگی حقیقی ملت ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 پدیده مبارکی در طلیعه راه انقلاب و گام دوم است

انتخابات 1400 پدیده مبارکی در طلیعه راه انقلاب و گام دوم است