مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-17اقتصادي

توضیح هلال احمر درباره محموله 2میلیون دُزی واکسن کرونا


سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره محموله واکسن کرونا که صبح امروز وارد کشور شد، توضیح داد و گفت: به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح امروز یک میلیون دوز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله نیز با پروازی دیگر به کشور خواهد رسید.

- سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره محموله واکسن کرونا که صبح امروز وارد کشور شد، توضیح داد و گفت: به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح امروز یک میلیون دوز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله نیز با پروازی دیگر به کشور خواهد رسید.

محمد حسن قوسیان مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره میزان محموله واکسن کرونای وارد شده توسط این مجموعه در صبح امروز، گفت: آخرین محموله واکسن کرونای خریداری و تحویل گرفته شده از سوی جمعیت هلال احمر 2 میلیون دُز است اما به دلیل محدودیت های پروازی صبح امروز فقط یک میلیون دُز آن به دستمان رسید و مابقی محموله هم با پروازی دیگر از کشور مبداء به ایران خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه علت تفاوت در میزان خرید محموله و آنچه که صبح امروز به کشور رسیده است تنها محدودیت میزان حمل بار در پرواز است، اظهار کرد: وزارت بهداشت نیز تاکنون محموله های 100 هزار دُزی واکسن وارد کرده است و ما یک میلیون دُز واکسن وارد کردیم، یعنی 10 برابر محموله ای که هربار وارد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح هلال احمر درباره محموله 2میلیون دُزی واکسن کرونا

توضیح هلال احمر درباره محموله 2میلیون دُزی واکسن کرونا