مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-17اقتصادي

تهران را 42 درصد ارزان تر اداره کردیم/ افزایش 5 برابری سهم بودجه حمل و نقل عمومی


شهردار تهران با اشاره به تغییرات اساسی در هزینه کرد برای اداره شهر گفت: به قیمت ثابت منابع مالی در اختیار، در این دوره 42 درصد شهر را ارزانتر اداره کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم افتتاح و بهره برداری از ایستگاه های شهرک آزمایش و مدافعان سلامت در خطوط 6 و 7 متروی تهران که امروز پنجشنبه 27 خرداد با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد، گفت: ایستگاه مدافعان سلامت، از خط 7 متروی تهران است، خطی که دارای 27 ایستگاه بوده و از ورزشگاه تختی تا میدان کتابی کشیده شده است.

او ادامه داد: این خط جنوب شرق تهران را به شمال غرب تهران متصل می کند که تاکنون 22 ایستگاه از آن افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است.

شهردار تهران افزود: ایستکاه افتتاح شده(مدافعان سلامت) در مجاورت بیمارستان امام خمینی ( ره) به نام مدافعان سلامت به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان در دوران شیوع ویروس کرونا نامگذاری شده است.

حناچی ادامه داد: نه تنها زحمات دولت در این دوره مورد تظلم قرار گرفته، بلکه در شرایط تحریم و کرونا زحمات مدیریت های شهری در کلان شهرها و شهرداری ها نیز نادیده گرفته شده است و این نهاد نیز مظلوم واقع شده است.

شهردار تهران با اشاره به تلاش های دولت برای پرکردن شکاف موجود در کلان شهرها که در گذشته مغفول واقع می شد، گفت: رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران را 42 درصد ارزان تر اداره کردیم/ افزایش 5 برابری سهم بودجه حمل و نقل عمومی

تهران را 42 درصد ارزان تر اداره کردیم/ افزایش 5 برابری سهم بودجه حمل و نقل عمومی