مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-17سياسي

استفاده از نظرات کارشناسی اولویت اصلی دیوان عدالت در دوره جدید


نظام مند کردن امور، بهره گیری از نظرات کارشناسی و اتخاذ رویکرد علمی با هدف ارتقای جایگاه دیوان عدالت اداری، محور اصلی حرکت دیوان عدالت اداری در دوره جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد مصدق در تشریح این مطلب اظهار کرد: برگزاری جلسات کارشناسی مشترک با قضات و مدیران به صورت هفتگی در قالب یک برنامه مدون و منسجم و با هدف همگرایی و هم افزایی از جمله اموری است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رییس دیوان عدالت اداری افزود: ملاقات چهره به چهره با همکاران اداری و قضایی و استفاده از تجارب آنها می تواند مدیریت دیوان را در جهت آشنایی به مشکلات و حل و فصل سریع امور و در نهایت خدمت به مردم و تحقق اهداف قوه قضاییه یاری کند.

در این دیدار صمیمانه که روز چهارشنبه بیست و ششم خرداد برگزار شد، تعدادی از قضات شعب تجدیدنظر دیوان عدالت اداری دغدغه ها و مشکلات مربوط به حوزه وظایف خود را با رییس دیوان در میان گذاشتند.

گفتنی است براساس برنامه ریزی انجام شده، رییس دیوان عدالت اداری به صورت هفتگی با تعدادی از قضات دیوان با رعایت پروتکل های بهداشتی ملاقات می کند و به طور مستقیم در جریان مشکلات آنان قرار می گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نظرات کارشناسی اولویت اصلی دیوان عدالت در دوره جدید

استفاده از نظرات کارشناسی اولویت اصلی دیوان عدالت در دوره جدید