مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-17اقتصادي

تب بازار وسایل دست دوم در پی گرانی


با توجه به افزایش قیمت ها مردم در زمینه های مختلف مانند موبایل، لوازم خانگی، صوتی و تصویری و رایانه به سمت لوازم دست دوم هجوم آورده اند در حالی که خیلی از آن ها قاچاق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، با افزایش افسار گسیخته قیمت اجناس مختلف، تمایل شهروندان برای استفاده از لوازم دست دوم بیشتر از قبل شده و اگر سری به بازار بزنی در فروشگاه های مختلف متوجه این موضوع می شوید.

بسیاری از مشتریان سراغ کالای دست دوم را می گیرند تا هزینه کمتری را صرف کنند و بتوانند به قول خودشان با صرفه جویی، بقیه پولی را که باید برای جنس نو پرداخت کنند به زخم دیگرشان بزنند.

بازار موبایل و لپ تاپ هم که از اوضاع پرتلاطم ارز در امان نمانده از جمله بازارهایی است که مشتریان در آن در پی خرید جنس دست دوم هستند و سعی می کنند با اعتماد کردن به صحبت های فروشندگان، کارشان را راه بیندازند و جنس دست دوم می خرند به امید اینکه چندین سال برای شان کار کند.

یکی از شهروندان که اواخر سال گذشته یک لپ تاپ دست دوم خریده بود، با بیان اینکه برای این وسیله 8 میلیون تومان هزینه کرده استافزود: فروشنده گفت تا 5، 6 سال برایم مثل تراکتور کار می کند! اما ناگهان خاموش شد و از هر راهی وارد شدم دیگر موفق نشدم آن را روشن کنم و حالا می خواهم آن را به تعمیرگاه ببرم و امیدوارم مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب بازار وسایل دست دوم در پی گرانی

تب بازار وسایل دست دوم در پی گرانی