مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-17سياسي

رای دادن، امتداد مکتب شهید سلیمانی است


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رای دادن امتداد مکتب شهید سلیمانی است، گفت: شرکت در انتخابات حق الناس عمومی و فریضه الهی و انسانی است و با انتخاب درست خود در ساخت کشور و آبادانی ایران و حل مشکلات خود سهیم باشیم.

- ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رای دادن امتداد مکتب شهید سلیمانی است، گفت: شرکت در انتخابات حق الناس عمومی و فریضه الهی و انسانی است و با انتخاب درست خود در ساخت کشور و آبادانی ایران و حل مشکلات خود سهیم باشیم.

آیت الله عباس کعبی در گفت وگو با ایسنا، با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد، اظهار کرد: کمتر از یک روز به روزشمار لحظات تاریخی 28 خرداد 1400 برای خلق حماسه ماندگار انتخابات باقی مانده است و باید همه آحاد ملت ایران و خوزستانی های قهرمان و فداکار، رای خود را به طور عمومی و فراگیر اعلام کنند و بگویند که ما می آییم و رای می دهیم و دیگران را نیز با خود همراه کنند.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات حق الناس عمومی و فریضه الهی و انسانی است و با انتخاب درست خود باید در ساخت کشور و آبادانی ایران و حل مشکلات خود سهیم باشیم.

شرکت نکردن در انتخابات یک نوع سکوت، بی اعتنایی و رضایت به وضع موجود و مشکلات جاری است اما شرکت کردن در انتخابات نشانه عزم و اراده برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دادن، امتداد مکتب شهید سلیمانی است

رای دادن، امتداد مکتب شهید سلیمانی است