مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-17سياسي

در زندگی پساکرونا با عادی جدید مواجه خواهیم بود


محققان دریافتند که در زندگی پساکرونا ما به جای بازگشت به حالت عادی با عادی جدید مواجه هستیم.

بسیاری از افرادی که با دیگران قطع ارتباط کرده اند، - ایسنا/خراسان رضوی محققان دریافتند که در زندگی پساکرونا ما به جای بازگشت به حالت عادی با عادی جدید مواجه هستیم.

بسیاری از افرادی که با دیگران قطع ارتباط کرده اند، مطمئن نیستند که دقیقا چگونه و چه زمانی می توانند معاشرت را شروع کنند.

به نقل از سایکولوژی نیوز، مشخص نیست که جهان پس از همه گیری چگونه خواهد بود، اما به احتمال زیاد در حالت عادی جدید بسر خواهیم برد و بسیاری از افراد درباره از سرگیری زندگی با اضطراب و احساسات متفاوتی مواجه خواهند شد.

در ذیل روش های مختلفی که افراد را تحت تاثیر همه گیری قرار داده و مواردی برای کنارآمدن با زندگی پس از همه گیری ذکر شده است.

تاثیرات منفی بیماری همه گیر کووید- 19 افراد بدون هشدار و آمادگی قبلی با این بیماری همه گیر مواجه شدند، در نتیجه، اکثر افراد برای پردازش وضعیت موجود زمانی نداشتند به همین دلیل افزایش احساس عصبانیت، گیجی و افزایش هورمون آدرنالین را تجربه کردند که منجر به استرسی مزمن شد و بیش از یک سال طول کشید.

رسانه های اجتماعی نیز مدام اطلاعاتی درباره تاثیر این ویروس منتشر و بسیاری از افراد با شنیدن مرگ افراد و گاهی اعضاء خانواده، دوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زندگی پساکرونا با عادی جدید مواجه خواهیم بود

در زندگی پساکرونا با عادی جدید مواجه خواهیم بود