مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-17اقتصادي

ناکارآمدی دولت در مواجهه با تحریم ها از جیب مردم پرداخت شد


مدیرعامل اسبق شرکت مهندسی و ساختمان نفت گفت: نفت زمانی سر سفره مردم می آید که از خام فروشی به سمت توسعه پتروپالایشگاه ها، پتروشیمی ها و صنایع پایین دستی حرکت کنیم و ایران تمامی توانمندی لازم برای توسعه پتروپالایشگاه ها را داراست.

- فرهاد احمدی مدیرعامل اسبق شرکت مهندسی و ساختمان نفت در حاشیه نشست ستاد انرژی تهران آیت الله رییسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت توسعه زنجیره ارزش در صنعت نفت گفت: به اعتقاد بنده دولت باید در بهره برداری از منابع هیدروکربوری از جمله نفت نگاهش این باشد که این نفت و منابع خدادادی برای عموم ملت هستند و در نتیجه باید همه برنامه ریزی ها به صورتی باشد که در نهایت به بهره مندی هر چه بیشتر مردم از این نعمت منتج شود.

وی گفت: اما در ایران نگاه وزارت نفت و دولت فعلی بر خام فروشی نفت است و درآمدهای حاصل از خام فروشی را هم عمدتا در بخش درآمدهای جاری دولت در بودجه صرف پرداخت حقوق پرسنل، نهادها، سازمان و .

می کنند.

پس این درآمد نفتی خرج کارمندان دولت می شود و مردمی که کار دولتی ندارند از این نعمت خدادادی محروم هستند.

*ناکارآمدی دولت در مواجهه با تحریم ها از جیب مردم پرداخت احمدی گفت: وقتی دولتی اقتصاد کشور و بودجه خود را وابسته به نفت می کند در مواجهه با تحریم ها یا فشارهای خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی دولت در مواجهه با تحریم ها از جیب مردم پرداخت شد

ناکارآمدی دولت در مواجهه با تحریم ها از جیب مردم پرداخت شد