مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-17سياسي

اختصاص شعبه اخذ رأی به بیماران کرونایی در شاهین شهر


رییس هیئت اجرایی انتخابات 1400 شاهین شهر و میمه، از اختصاص شعبه سیار اخذ رأی مختص بیماران کرونایی، در مرکز این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت اجرایی انتخابات 1400 شاهین شهر و میمه، از اختصاص شعبه سیار اخذ رأی مختص بیماران کرونایی، در مرکز این شهرستان خبر داد.

اسفندیار تاجمیری در گفت و گو با ایسنا با تأکید بر لزوم مشارکت پرشکوه آحاد مردم در انتخابات و تجدید میثاق با آرمان ها انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به شیوع همه گیری کرونا و ابتلای شهروندان به این بیماری، در راستای جلوگیری و کاهش روند چرخه انتقال آن، تمهیدات برای اختصاص یک شعبه اخذ رأی سیار به بیماران کرونایی اندیشیده شده است.

فرماندار شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه شعبه اخذ رأی از بیماران کرونایی مختص مرکز شهرستان (شاهین شهر) است، افزود: نیروهای فعال در این شعبه آشنا به اصول بهداشتی و مراقبتی مقابله با کرونا بوده و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، برای گرفتن رأی افراد متقاضی مبتلا به ویروس کووید 19 اقدام می کنند.

وی ادامه داد: افراد مبتلا به کرونا در شاهین شهر می توانند با شماره تلفن 45250049 031 (شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه) در راستای هماهنگی و درخواست اعزام شعبه اخذ رأی سیار ویژه بیماران کرونا تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص شعبه اخذ رأی به بیماران کرونایی در شاهین شهر

اختصاص شعبه اخذ رأی به بیماران کرونایی در شاهین شهر