مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-17سياسي

انتخاب دولت کارآمد در گرو حضور پرشور در انتخابات


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان انتخاب دولت کارآمد را در گرو حضور پرشور در انتخابات دانست و گفت: هدف ما بکارگیری تمام توان و ظرفیت در راستای تحقق حضور حداکثری و چشمگیر مردم در پای صندوق های رای است.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با قدردانی از تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات 1400 اعم از هیئت نظارت و هیئت اجرایی اظهار کرد: 28 خردادماه بار دیگر با حضور پرشور مردم ایران در پای صندوق های رای مشتی محکم بر دهان برای هرگونه همکاری و کمک رسانی در برگزاری این رویداد بزرگ اعلام آمادگی می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: اقشار تاثیرگذار، شبکه تبلیغ و هیئات حسینی در سراسر ایران از شهرهای بزرگ تا کوچک ترین و دورافتاده ترین روستاها فعالیت چشمگیری در برگزاری هرچه باشکوه انتخابات داشتند که امیدواریم این مسئله مثمر ثمر باشد و برگزارکنندگان انتخابات را در راه اجرای این رویداد عظیم و پرشکوه و تاریخ ساز یاری کند.

وی  با بیان اینکه هدف ما بکارگیری تمام توان و ظرفیت در راستای تحقق حضور حداکثری و چشمگیر مردم در پای صندوق های رای است گفت: در انتخاب رییس جمهور آینده وظیفه ما سنگین است و طبق فرموده رهبری دولت جوان، مومن، انقلابی که با اعتماد و اتکا به ظرفیت های داخلی کشور بتواند فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب دولت کارآمد در گرو حضور پرشور در انتخابات

انتخاب دولت کارآمد در گرو حضور پرشور در انتخابات