مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-17سياسي

تقوی: مردم با مشارکت بالا در انتخابات دشمن را ناامید و دوستان را امیدوار کنند


رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات هستند که مردم با حضور باشکوه خود پای صندوق های رأی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رییس مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات امری ضروری است و هر فردی که در ایران زندگی می کند و همچنین ایرانیان خارج از کشور، حتماً باید در انتخابات شرکت کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

حجت الاسلام سید رضا تقوی با بیان اینکه مردم باید با حضور پای صندوق های رأی رسالت ملی خودشان را انجام دهند، گفت: انتخابات فرصت مغتنمی است و همه ما باید از این فرصت استفاده کنیم و با مشارکت حداکثری، پیام اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان داده و پاسخ محکمی به دشمنان دهیم.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: ملت ما باید بداند که با حضور باشکوه خود پای صندوق های رأی، دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار می کنند.

همه ما باید از فرصت انتخابات نهایت استفاده را ببریم و این فرصت را مغتنم بشماریم.

تقوی ادامه داد: فردی که در انتخابات شرکت می کند، در حقیقت در تعیین سرنوشت کشورش سهیم می شود و مشارکت در انتخابات به معنای دلبستگی به کشور و سرنوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوی: مردم با مشارکت بالا در انتخابات دشمن را ناامید و دوستان را امیدوار کنند

تقوی: مردم با مشارکت بالا در انتخابات دشمن را ناامید و دوستان را امیدوار کنند