مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-17سياسي

استقرار 150 روحانی در مناطق روستایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات


کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 150نفر از روحانیون مستقر در مناطق روستایی و برخی مناطق شهری، برای حضورحداکثری و مشارکت مردم در انتخابات در حال فعالیت هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 150نفر از روحانیون مستقر در مناطق روستایی و برخی مناطق شهری، برای حضورحداکثری و مشارکت مردم در انتخابات در حال فعالیت هستند.

حسینی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه گروه های جهادی در زمینه های مختلف با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارند، تصریح کرد: برخی از گروه های جهادی به صورت متمرکز و برخی دیگر از شهرهای مشهد و قم در این استان در حوزه های مختلف مشغول به همکاری هستند که از جمله مهم ترین فعالیت های این گروه می توان به طرح مواسات وهمدلی وامید آفرینی به جامعه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابات حدود 150نفر از روحانیون مستقر در مناطق روستایی و برخی مناطق شهری، برای حضورحداکثری و مشارکت مردم در انتخابات در حال فعالیت هستند بیان کرد: در کنار فعالیت روحانیون برخی از گروه های جهادی نیز در جذب مردم برای شرکت در انتخابات مشارکت می کنند.

حسینی افزود: در خصوص بصیرت افزایی، حدود 9 نشست توجیهی برای مبلغین و مبلغات تشکیل شده است که در حال حاضر بیش از 120 نفر مبلغین و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 150 روحانی در مناطق روستایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

استقرار 150 روحانی در مناطق روستایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات