مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-17سياسي

شورای نگهبان: اعلام دلایل رد صلاحیت به 4 کاندیدا


اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم، اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آن ها را دعوت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عباسعلی کدخدایی در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی که امروز (پنج شنبه) 27 خردادماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: آنچه که وظیفه شورای نگهبان در بحث انتخابات است پاسداری از آرای مردم است و شورای نگهبان این وظیفه را انجام داده و به درستی این حق الناس پاسداری شود.

علاوه بر سلامت انتخابات که وظیفه شوراست سلامت مردم را مدنظر داریم و تمهیداتی برای سلامت مردم در روز انتخابات اندیشیده شده است.

وی افزود: وقتی که ما از جایگاه مردم در تعیین سرنوشت شان سخن می گوییم انتظار این است که پاسداری و صیانت دقیق از این امر انجام صورت گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: دغدغه هایی را مقام معظم رهبری دیروز فرمودند که به جاست و شورای نگهبان هم آن ها را مدنظر داشته و اقداماتی را انجام داده است.

کدخدایی در ادامه گفت: ناظران شورای نگهبان به صورت 24 ساعته بر چاپ و توزیع تعرفه ها نظارت داشته اند و حدود 10 درصد بر تعداد تعرفه ها افزوده شده تا نگرانی خاصی وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان: اعلام دلایل رد صلاحیت به 4 کاندیدا

شورای نگهبان: اعلام دلایل رد صلاحیت به 4 کاندیدا