مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-17سياسي

کاهش مشارکت،سناریوی دشمنان جمهوری اسلامی


سناریویی که در حال حاضر معاندان نظام بر علیه کشور ما طراحی کرده اند کاهش مشارکت است و به این موضوع خوشبین هستند به همین دلیل چند مولفه از جمله معیشت را در دستور کار قرار دادند.

- ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر گفت: سناریویی که در حال حاضر معاندان نظام بر علیه کشور ما طراحی کرده اند کاهش مشارکت است و به این موضوع خوشبین هستند به همین دلیل چند مولفه از جمله معیشت را در دستور کار قرار دادند.

سعید یزدانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آماده بودن شهرستان نوشهر جهت برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم،اظهارکرد: با توجه به شرایط کرونایی که وجود دارد، می تواند انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد و به همین دلیل برای هر صندوق یک ناظر سلامت یا ناظر بهداشتی پیش بینی شده و علاوه بر آن در همه صندوق ها الزامات بهداشتی رعایت می شود و مواد ضدعفونی و ماسک نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همه نخبگان سیاسی فرهنگی، اجتماعی، نماینده مجلس و امام جمعه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند و من هم به عنوان نماینده دولت از همه مردم شهرستان می خواهم به پای صندوق های رای بیایند.

فرماندار نوشهر، حضور در پای صندوق های رای را به منزله تعیین سرنوشت خودمان توسط خودمان تعبیر کرد و گفت: حضور در پای صندوق های رای یعنی اینکه اقتدار نظام را خودمان تعیین می کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مشارکت،سناریوی دشمنان جمهوری اسلامی

کاهش مشارکت،سناریوی دشمنان جمهوری اسلامی