مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-17سياسي

رادیو فرهنگ «میدان رای» را روی آنتن می برد


ویژه برنامه «میدان رای» شبکه رادیویی فرهنگ روز پنجشبه بیست و هفتم خرداد با محوریت موسیقی و شعر از حضور پرشور مردم در انتخابات می گوید.

- ویژه برنامه میدان رای شبکه رادیویی فرهنگ روز پنجشبه بیست و هفتم خرداد با محوریت موسیقی و شعر از حضور پرشور مردم در انتخابات می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ویژه برنامه میدان رای پنجشنبه 27 خرداد از ساعت 8 تا 17 با محوریت موسیقی و شعر و همراهی اهالی فرهنگ و ادب عمر حضور پرشور در انتخابات از رادیو فرهنگ پخش می شود میثم کطاییان مدیر پخش و نظارت درباره این ویژه برنامه انتخاباتی گفت: ارتقای بینش و آگاهی عموم مردم و آماده سازی فضا و ایجاد شور برای انتخاب اصلح همراه با توجه به انتخابات در سراسر ایران و ایرانیان خارج از کشور باعث تدارک میدان رای در رادیو فرهنگ شد.

وی با اشاره به این موضوع که جنس انتخابات ریاست جمهوری از بقیه مناسبت ها متمایز است و حساسیت زیادی دارد درباره بخش های مختلف این برنامه توضیح داد: رسالت رادیو فرهنگ به بخش های فرهنگی، هنری و ادبی و توجه به فرهنگ سیاسی جامعه باعث شده تا در این ویژه برنامه ضمن ایجاد روحیه شاد و امید به آینده در مردم و دعوت به مشارکت پرشور در انتخابات به فرهنگ انتخاب در جامعه و پخش موسیقی ها اشعاری که در این زمینه تولید شده است بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو فرهنگ «میدان رای» را روی آنتن می برد

رادیو فرهنگ «میدان رای» را روی آنتن می برد