مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-17سياسي

انتخابات در هر کشوری یک فرصت طلایی است


رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات نشان اقتدار ملی است، گفت: انتخابات برای هر کشوری یک فرصت بسیار بزرگی و طلایی است.

- ایسنا/گلستان رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات نشان اقتدار ملی است، گفت: انتخابات برای هر کشوری یک فرصت بسیار بزرگی و طلایی است.

ذوالفقار امیرشاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات برای هر کشوری یک فرصت بسیار بزرگی و طلایی است و برای دشمنان و بدخواهان آن کشور نیز یک تهدید به حساب می آید.

ما باید از این فرصت و رویداد بسیار مهم، نهایت استفاده را برای تقویت منافع و امنیت ملی کشورمان ببریم.

وی بیان کرد: در این ایام که به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نزدیک می شویم، شاهدیم که دشمنان داخلی و خارجی علیه انقلاب و نظام تبلیغات سنگینی به راه انداخته اند.

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان افزود: امروز دشمنان انقلاب چه در داخل و چه در خارج، بیش از هر زمان دیگری از حضور پرشور مردم در انتخابات، نگران، عصبانی و خشمگین هستند.

امیرشاهی گفت: هرچه به روز 28 خرداد نزدیک تر می شویم، حملات تبلیغی، فرهنگی، رسانه ای و روانی دشمنان برای بزرگ نشان دادن مشکلات کشور، بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در هر کشوری یک فرصت طلایی است

انتخابات در هر کشوری یک فرصت طلایی است