مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-17سياسي

پیش بینی های بهداشتی انتخابات/ مردم قم بدون نگرانی در پای صندوق ها حاضر شوند


انتخابات پیشِ رو در وضعیت نارنجی کرونایی استان در شرایطی برگزار می شود که همه پیش بینی های لازم برای رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در روز برگزاری انتخابات انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مردم قم در بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری با حضور در پای صندوق های رأی عملا در سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای کرونا در استان کشف و اعلام شده بود.

بر این اساس، مردم استان قم در بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری و با عنایت به تجربه انتخابات دوم اسفند ماه سال 1398، باز هم با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی در پای صندوق های اخذ رأی حاضر خواهند شد تا باز هم مردمسالاری دینی را به منصه ظهور برسانند.

و اما مسؤولان استان نیز برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در کنار رفع دغدغه ها و نگرانی های مردم در موضوع شیوع کرونا، تدابیر لازم را اتخاذ کرده اند که یکی از این تدابیر، گندزدایی شعب اخذ رأی پیش از آغاز رأی گیری خواهد بود، ضمن آن که بررسی وضعیت سلامتی عوامل اجرایی و نظارتی حاضر در شعب اخذ رأی نیز در دستور کار است.

  افزایش شعب اخذ رأی در استان قم برای مبارزه با کرونا نکته دیگر در این راستا، افزایش تعداد شعبه های ثابت و سیار اخذ رأی در استان با هدف کاهش تراکم و ازدحام جمعیت در برخی شعب است، به این شکل که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی های بهداشتی انتخابات/ مردم قم بدون نگرانی در پای صندوق ها حاضر شوند

پیش بینی های بهداشتی انتخابات/ مردم قم بدون نگرانی در پای صندوق ها حاضر شوند