مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-17سياسي

سفر ظریف به ترکیه برای شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا


سخنگوی وزارت امور خارجه از عزیمت ظریف به ترکیه برای حضور در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا خبر داد و گفت که وزیر امور خارجه در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات و همتایان شرکت کننده دیدار و گفت وگو می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی جنوبی، تقویت همبستگی های منطقه ای، همکاری های منطقه ای در آسیا، ارتباط با آفریقا، مسائل خاورمیانه و خلیج فارس، روابط فراآتلانتیکی، پناهجویان و مهاجران، دیپلماسی اقتصادی و تجارت، ارتباطات و اخبار جعلی در دنیای مجازی از جمله مهم ترین موضوعاتی هستند که در اجلاس سالجاری مجمع دیپلماسی آنتالیا مورد بحث و گفت وگو  قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، 29 اسفند ماه بود که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سفری چند ساعته به استانبول داشت و با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود دیدار و گفت وگو کرد.

براساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار طرفین پیرامون موضوعات مختلف روابط دوجانبه سیاسی، تاریخ و دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی و سایر راهکارهای توسعه مناسبات تجاری گفت وگو کردند و تبادل نظر درباره مسائل منطقه ای، همکاری مشترک برای مبارزه با ترویسم و تحولات سوریه از دیگر موارد مورد گفت وگوی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ظریف به ترکیه برای شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا

سفر ظریف به ترکیه برای شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا