مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-17سياسي

مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در انتخابات حضور یابند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ضمن دعوت از مردم فارس برای حضور در انتخابات، بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد لطفی با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور در این حرکت ملی، از مردم خواست تا در کنار این مشارکت آگاهانه، رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و اطرافیان را مدنظر داشته باشند.

او با اعلام آمادگی تیم بازرسان بهداشت دانشگاه برای همکاری با حوزه های برگزاری انتخابات 1400، ابراز امیدواری کرد و افزود: با مشارکت عمومی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، بیست و هشتم خرداد با رعایت کامل اصول بهداشتی و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

تاکید دیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزایش توجه جوانان جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به کووید 19 بود.

لطفی از جوانان خواست تا با پرهیز از ساده انگاری و توجه به خطر بالای انتقال بیماری، سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

او افزود: با توجه به طولانی شدن دوران همه گیری کووید 19 در کشور، نه تنها نباید رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از دیگران و ضدعفونی و شستشوی مرتب دست ها دچار فراموشی شود، بلکه باید با توجه به شیوع گونه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در انتخابات حضور یابند

مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در انتخابات حضور یابند