مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-17سياسي

روحانی: نباید اجازه دهیم خواست دشمنان برای خلوتی صف های رأی محقق شود


نباید اجازه دهیم که فردا خواست دشمنان و بدخواهان مبنی بر خلوتی صف های رأی تحقق پیدا کند و اگر در این چند هفته هم فضای انتخاباتی سرد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی در جریان افتتاح تعدادی از پروژه های درمانی وزارت بهداشت در استان های مختلف، گفت: فردا روز بسیار بااهمیتی در تاریخ ماست.

باز هم از مردم عزیز خواهش می کنم به خاطر تجربه هشت ساله ای که خود من در جایگاه ریاست جمهوری داشتم، رییس جمهور برای اینکه بتواند برای حل مشکلات داخلی و همچنین در مسائل بین المللی با قدرت و توان بیشتر کار و تلاش و خدمت کند، آراء مردم بسیار تأثیرگذار است.

  رییس جمهور اظهار داشت: اینکه مردم با یک جمعیت کمی پای صندوق رأی و یا اینکه با یک جمعیت کثیری در انتخابات شرکت کنند، با هم تفاوت دارد و بسیار مهم است که ما فردا به وظیفه خود عمل کنیم و پای صندوق رأی حاضر شویم.

وی افزود: ممکن است گله هایی در ذهن باشد، اما برای فردا نباید آن گله ها را مدنظر قرار داد و اگر کسی هم مدنظر ما بوده در لیست نیست، به کسی که به آن فرد مورد نظر نزدیک تر است یکی را انتخاب کنیم و به او رأی دهیم.

  روحانی خاطرنشان کرد: نمی تواند کار ناقص یک جمع یا یک نهاد ما را از یک وظیفه بسیار مهم ملی و قانونی مان بازدارد و همه باید جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: نباید اجازه دهیم خواست دشمنان برای خلوتی صف های رأی محقق شود

روحانی: نباید اجازه دهیم خواست دشمنان برای خلوتی صف های رأی محقق شود